Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij SoYummi. Meer weten? Ontdek meer
Robert
24 jun 2026 om 21:44
Helemaal perfect zoals altijd
Ingrid
22 jun 2026 om 12:02
Smaakte heerlijk -bestelling vriendelijk!
Miranda
21 jun 2026 om 22:01
Heel fijn dat alle sausjes apart verpakt zijn, dus heel netjes bezorgd. Smaak was prima, zalm en alle andere ingrediënten waren lekker vers, maar ik heb de rijst wel eens lekkerder geproefd, die miste wat smaak.
Willem
21 jun 2026 om 20:31
Was top, alleen beetje weinig wasabi
Jasmina
21 jun 2026 om 11:43
Smaakt altijd heerlijk
Giada
21 jun 2026 om 2:07
Heerlijk eten, goede service. Heb 1 keer een bestelling gehad waarbij het eten later kwam. Toen heb ik 2 gratis drankjes gehad en een sushi rol mn geld terug gekregen. Fijne service met goed contact en echt heel lekker eten! Top zaak!!!!!
Michiel
12 jun 2026 om 20:42
het eten was heerlijk, moesten wel iets langer dan verwacht, maar het was het wachten waard. vriendelijke bezorgster
Maik
12 jun 2026 om 19:07
sehr freundlich und leckeres Essen
Quinn
12 jun 2026 om 9:58
Sushi was heerlijk en nog warm, dus de knapperige sushi was daadwerkelijk nog knapperig! Erg van genoten, zeker een aanrader!
Jeroen
4 jun 2026 om 19:29
goed eten, snel bezorgd en vriendelijke bezorger!!